Reisdag(en) - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marianne Abbing - WaarBenJij.nu Reisdag(en) - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marianne Abbing - WaarBenJij.nu

Reisdag(en)

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

20 November 2016 | Vietnam, Hanoi

Ik ben een beetje de tijd kwijt....zaterdag om 18.20 u vlogen we zonder problemen naar Istanbul. Uitgezwaaid door Guus op een rustig Schiphol waar we binnen notime ingecheckt en door de douane heen waren. Het vliegtuig zat vol met Turken en Vietnamezen....en wij. Toen we aankwamen vliegen bij Istanbul de schitterende stad bij nacht bewonderd, honderdduizend lichtjes, zo mooi!
Na een paar uur wachten konden we in het volgende vliegtuig naar Hanoi. Helaas zaten we niet naast elkaar, ik zat op 6J en Evelien op 16A. Ik zat wel riant op de eerste (langebenen)rij, maar 10,5 uur vliegen naast een stuurse Oostblokker vond ik geen prettig vooruitzicht. Maar voor mijn dochter is dat geen probleem, binnen de korste keren kwam ze met een mevrouw naar mij toe, die wel wilde ruilen. Zij blij, ik blij!
Na wat onrustige slaapjes, onderbroken door langskomend eten, landden we om 16.30u. (Vietnam-tijd) op Ho Chi Minhstad, waar een deel van de kudde werd uitgeladen en wij bleven zitten. In een rap taempo werd het vliegtuig gecleaned en vlogen we door naar Hanoi, waar we in, de door Evelien van te voren geregelde, taxi stapten, die ons door de meest chaotische, drukke, lawaaiige, brommerrijke stad, die ik tot nu toe gezien heb, naar het hotel reed.
Na het geld scoren nog even de stad in voor een hapje eten, springrolls en salade, en doodmoe ons prima bedje in!

  • 21 November 2016 - 11:27

    Brigitte:

    leuk om je te volgen. heel veel plezier. gr brigitte

  • 21 November 2016 - 12:27

    Yvonne Rijnbeek:

    Zo wat een lange reis mAr eindelijk op bestemming van jullie beginreis

  • 21 November 2016 - 17:21

    Dees:

    Wat een reis! Nu kan het grote genieten beginnen. Veel plezier girls!

  • 22 November 2016 - 05:46

    Yvonne:

    Weer veilig geland altijd fijn dames even lekker bijkomen mu

  • 23 Februari 2017 - 09:36

    Joke Brummelkamp :

    Marianne en Eveline
    Fijne vakantie, veel plezier samen. Leuk om jullie te volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn eerste backpack-reis

Met mijn dochter op stap, backpackend door Vietnam

Recente Reisverslagen:

10 December 2016

Nôi Bài Airport, Hanoi

09 December 2016

Hanoi

08 December 2016

Cat Ba strand

07 December 2016

Hang Thép Nghiêng

06 December 2016

Lanha Bay en Halong Bay
Marianne

Actief sinds 18 Nov. 2016
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 6581

Voorgaande reizen:

19 November 2016 - 10 December 2016

Mijn eerste backpack-reis

Landen bezocht: